TACK FÖR MIG

Hej allihopa! 
 
Okej, det har legat i luften länge, jag vet. Men nu är det dags att bara bestämma sig och därför kommer jag nu att ta ett uppehåll här. Har mest en massa plugg och ibland lite jobb och ibland lite fest att roa mig med. Det händer inte mycket mer utöver det och det är inget jag uppskattar att läsa om och säkerligen inte ni heller... eller hur? 
 
Annars är allt bra men jag känner mig allmänt depp sedan en tid tillbaka, liksom uttråkad och förgiftad av detta förfärliga mörker som råder utomhus. Så det sista jag behöver är någon typ av press att leverera någorlunda intressanta inlägg här, när livet ändå är ganska ointressant. Dont get me wrong, det måste få vara jobbigt ibland för att man ska kunna uppskatta livet när allt är riktigt bra! 
 
Så, nu ska jag fokusera på skolan, på party med mina bästa vänner, jobb, praktik och musik som gör mig lycklig. Så är det snart jul och då väcks lågan igen, tills dess, ha det fantastiskt! ⭐️
 
(null)
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ta hand om dig 💗

Svar: Tack för omtanken <3
Michaela Elmström

#2 - - Anonym:

Ha det gott <3 Har följt dig länge och kommer att sakna att kika in här. förhoppningsvis är du tillbaka snart igen. kramar

Svar: Så gulligt av dig, tack för omtanken <3
Michaela Elmström

#3 - - Anonym:

Låter väl fånigt att säga men saknar redan din blogg. Hoppas du mår bra

Svar: Tack vad gulligt av dig, nu är jag tillbaka! :)
Michaela Elmström

Upp