VILL FLY MIN KROPP IDAG

Alltså fyyy! 
Idag har jag varit så svullen i hela kroppen, framför allt i fingrarna, magen och mina anklar. Har svettats och varit onaturligt varm, mått illa och haft en obehaglig känsla i hela kroppen. Har känt mig som en koloss och mycket riktigt väger jag 3 (!!!!) kilo mer idag än i förrgår. Det är ju inte möjligt?! Måste vara en rejäl mängd vätska jag samlat på mig av oklar anledning, eller? Trodde verkligen det skulle släppa under dagen men det har snarare blivit värre. Mina relativt slappa byxor har suttit svintajt, inte kul alls! 
Har dock druckit 3 liter vatten (rekommendation om man samlat på sig vätska) och tagit ut mig på gymmet så jag hoppas att kroppen återgår till ursprungsläget efter idag. Men i nuläget är jag fortfarande svullen och olustig. Har fått anstränga mig för att inte visa det för någon idag. Blä! Hoppas verkligen verkligen verkligen att jag är normal imorgon igen! 

Nu ska jag ta en lång dusch och sedan ska vi fortsätta titta på fantastiska tv-serien Bron och bara mysa. Ska bli skönt att lämna denna dagen bakom mig. 

(null)

Allmänt | |
Upp