VIGSELRINGEN

Efter jobbet hade jag fyra ärenden i stan.. mitt i bygget av Skärgårdsfesten, men det gick ganska bra ändå. Hörde knappt en svensk i någon utav butikerna, hörde mest danska och tyska, haha. 
Hämtade bland annat ut ringarna som nu är graverade och redo för giftemål ❤️

(null)

Jag älskar verkligen min tidlösa ring, som Kevin valt ut helt själv till mig 😭😍 Så himla gulligt av honom!! 

Väl hemma slappade jag en stund i solstolen och sen käkade jag middag. Kunde även bocka av flera punkter på bröllopslistan, så det känns naturligtvis bra! 
Nu ska jag unna mig två eller tre avsnitt av orange is the new black, denna säsongen (som också är den absolut sista) är otroligt bra och underhållande. Kommer sakna alla galningar när den är över...

(null)

Bästa middagen! Kunde inte låta bli när jag väl var i stan... 


Allmänt | |
Upp