SEXTON DAGARS PAUS

Hej kära läsare och min kära blogg! 😍
Efter 16 dagars paus så smygstartar jag här igen då suget verkligen har infunnit sig. Dock har det varit väldigt skönt med en paus, så den var välbehövlig trots allt. 
Är så tacksam för de meddelanden och kommentarer jag har fått ifrån er, ni är så fina! ❤ Jag har inte mått dåligt eller så, utan helt enkelt känt mig oinspirerad och uttråkad. Och jag har förstått nu att det beror på vädret. Aldrig förut har jag varit så pass påverkad av mörkret men i år har det varit brutalt. Det har ju dessutom varit den mörkaste novembermånaden på 11 år, så jag är nog inte ensam om att ha känt såhär. Eller vad säger ni? Finns det en mer deprimerande månad än november? 
 
Hur som haver, nu kommer jag att uppdatera här igen, i den mån jag hinner. Kanske blir något inlägg om dagen i fortsättningen för nu stundar både jul, praktik och redovisningar i skolan så jag kommer att ha fullt upp. Men kommer naturligtvis prioritera bloggen också. 
Hoppas ni vill följa med igen!
 
 
I förra veckan kapade syrran av håret cirka 5 cm om inte mer vilket var otroligt välbehövligt. Nu är det så mycket fräschare i topparna, men kommer spara ut det en bra bit till! 
 
 
Allmänt | |
Upp