BRÖLLOPET DEL 1

Jag har så många fantastiska bilder jag vill visa er men egentligen vill vi invänta bilderna som är tagna av vår fotograf. Men i väntan på de bilderna så kommer här flera av gästernas bilder & de är magiska 💙
 
Vi hyrde ett tält 9 x 9 meter som vi sedan klädde in i vitt tyg och piffade med växter, lampor och kristallkrona i taket. Övrig inredning bestod av hortensior från trädgården, murgröna, våra stubbar, ljusstakar, blockljus och små träklossar som vi också gjort hemma. Bågen som vi vigdes under är också hemmabygge som vi klädde med tyg och hortensior och murgröna, blev otroligt bra. Och platsen vi var på heter Agdatorps gård och ligger utanför Nättraby. 
 
 
 
 
Detta är en av mina favoritbilder från kvällen, när alla de tjejer som är ogifta hoppar efter buketten som jag kastade, haha. Fantastisk bild! Och grattis till Elin som fångade den ♥
 
 
Efter middag och tårta och massa fina tal så blev det party som varade till 03.00. En riktigt fantastisk dag, kväll & natt. Obeskrivligt hur fantastisk det var. Är fortfarande helt tagen. 
Och slutligen, ännu en av mina absoluta favoritbilder på mig och mina ljuvliga tärnor och bästa vänner ♥ Alla ser så roliga ut men också så fina!
 
 
 
 
 Underbar bild! Vilket moment haha ♥
 
 
Det var allt från del 1, ser fram emot fotografens bilder så ooooerhört mycket! ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Haha vi är så fina!!! Fantastiska bilder 😍 /Eva

Svar: Ja helt otroligt 😍 love you!! ❤️
Michaela Elmström

Upp