TJUGOÅTTA

Det börjar nalkas födelsedag för min del. Nästa vecka går jag över till det lyckliga 28, känns bra! Jag får ingen åldersnoja för efter mina år på sjukhuset så har jag insett att man ska vara glad att man får åldras överhuvudtaget. Livet ska inte tas för givet, oavsett om man är ung eller gammal. Jag är så pepp på många många år till!
 
 
I år har jag en hel del som jag önskar mig. Först och främst önskar jag mig ett bidrag för att kunna åka upp till huvudstaden och se musikalen Så som i himmelen som hade premiär i helgen. Men jag önskar mig också stora canvasdukar, långa penslar och palettknivar till ateljén. På Dollarstore finns det riktigt stora dukar i bra kvalitét och för ett bra pris, så ett presentkort där vore inte fel!
Jag uppskattar även presentkort på The Body Shop och på bion. Och ni vet den där snäckan från Karlskrona Porslinsfabrik som jag bloggade om igår? Den önskar jag mig också fast i den stora storleken dvs den som är 31 cm lång och även vasen som finns i samma färg från samma serie som är så ljuvlig.
Och sist men absolut inte minst, önskar jag mig en Moccamaster. Är så trött på vår kaffebryggare som inte klarar av att brygga kaffe när vi har gäster, slår aldrig fel när det händer... 
 
Är det någon här som har tips på bra och prisvärd Moccamaster? 
 
Allmänt | |
Upp