SISTA NOVEMBER/FÖRSTA ADVENT!

Idag har jag varit väldigt effektiv. Jag började morgonen med att rensa ur hela förrådet & städade & kastade grejer. Nu är det ordning & reda där också & det finns mer plats än innan. Sen bar jag upp alla julgrejer & så satte vi igång med att städa & pynta. Det tog ju ett par timmar & dessutom var jag på julskyltningen med mamma i 2 timmar också :) Mysigt! Handlade lite juliga grejer. 
Avslutade med att sätta igång julmusik & slå in de julklappar som redan var inhandlade. Fick jätte mycket julkänsla. På tv:en visade dom julfilmen "Ensam hemma 2" så det hjälpte absolut till att ge mig julkänsla. Nu ser jag fram emot 4 underbara veckor fram till jul med ännu mer tända ljus än vanligt hemma & med doften av lussekatter & så självklart julkalendern! Imorgon är det äntligen dags :) 
 
Har ni också haft en julig första advent? Nu fattas bara snön, eller hur? :) 
 
 
Allmänt | |
Upp