KVÄLLEN

Nu har katterna bytt bort platserna i soffan för att istället ligga på golvet framför brasan. Vi parkerar oss i soffan till en film resten av kvällen ❤️



Allmänt | |
#1 - - Isabelle :

Finns ju en upplevelse sida där man kan välja och vraka. Och att du nämner snabba bilar så finns det en upplevelse som man kör antingen en Ferrari eller någon annan sportbil från 795kr . Sidan heter http://www.liveit.se/

Vet själv att jag tycker det är skit svårt. Så ibland köper jag och min sambo något större ihop. Inte lika spännande men bra :) något år köpte vi hemma bio system, nya sängar etc.
Så jag har också ide torka. Får se vad jag kan hitta på.

Lycka till!

Svar: Tack för tipset! Har sett att det finns sånna där boxar man kan köpa på typ Maxi, Åhléns mm, där man bl a får köra en ferrari eller åka iväg osv. Funderar på en sån.. Han hade älskat att få köra ferrari. Men det är bara 15 minuter :P Tack för tipset om sidan, ska kolla in den!
Ja, men så kan man faktiskt också göra :) Det är ju jättebra!
Idétorka är det nog många som har, vilket är lite trist med julen tycker jag, att det blir sån stress & hets kring julklapparna. Egentligen inte alls det julen går ut på. Men när det gäller ens partner, sambo & fästman så vill iaf jag, hemskt gärna slå på stort :)

Ha en bra helg i Karlskrona :) Kram!
Michaela

Upp