:)

Nä, nu är det bara till & ta sig hem, äntligen!!! Trött som någon som inte sovit på 48 timmar ungefär.
Fick ett sms av Kevin att han har lagat mat till oss & inte vilken mat som helst, utan tacos. Jag blir glad i både hjärtat & magen när jag hör det. Älskar tacos. Jag vet inte hur det kunde bli så, men jag älskar grönsaker. Till grillat är det oftast tillbehören som är godast, typ sparris, majs, paprika, SVAMP, morötter mm. På restaurang blir jag som ett barn i en godisfabrik om jag får en köttbit som vilar på en bädd av frästa eller wokade grönsaker. Jag älskar grönsakerna. Därför som jag nästan alltid tar kött på restaurang, det kommer i stort sätt alltid i sällskap med grönsaker. Det är också något jag älskar med exempelvis en gyrossallad eller rulle, salladen! Det gör hela grejen. Också därför jag älskar tacos, så fräsch mat och så gott.
Vi ska nog se en film eller kanske senaste avsnittet av Skärgårdsdoktorn. Måste se till att komma in i duschen & tvätta håret & bli människa igen, för imorgon ska vi iväg på en liten tripp i väldigt fint sällskap & det bär av ganska tidigt, så hinner & orkar inte duscha då. Bäst att sova ordentligt så man orkar dessutom :) Ska bli roligt!
 
Ha en fortsatt fin & mysig söndagskväll. Gör som jag, pussa på dom ni älskar & säg något fint. Kostar ingenting men gör så mycket gott ♥
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp