HEJ SVERIGE!

Har precis varit & kopt kattmat till hotellets hemlosa 2 katter, sa sota. Hoppas dom blir glada :)
Idag har vadret varit mer fantastiskt an vanligt, lite for varmt nastan.. haha, vagar jag skriva det nar jag vet att ni hemma i kalla (?!) Sverige laser? Men 36 grader... Det ar varmt.
Imorgon ska det bli annu varmare, veckans varmaste dag faktiskt! Skont! Det ar var sista dag & vi har fatt veta att nasta vecka ska det bli daligt vader med regn, sa vi lyckades verkligen valja ratt vecka!

Nu efter 6 dagar borta fran Sverige, sa saknar jag min familj sa mycket ,min lilla Leo framfor allt, men aven vannerna! Vill traffa er allihop sa fort jag satter fotterna i Sverige! Kan vi bestamma det?! Pa tisdag vill jag traffa Emma, Amanda & Gina! Okej? Sa gor vi! Behover lite kvinnligt sallskap efter en hel vecka med enbart manligt, haha! ;) ♥

Annars, sa har vi precis shoppat! Jag har kopt ett armband, en vaska, ett par solglasogon & en nyckelring! Kevin har kopt 3 armband & ett par solglasogon! :) imorgon ar det sol som galler hela dagen lang. Vi ska inte rora en fena. Brannan ska sitta stenhart innan vi aker hem! Sa ar det bara!
Idag har Kevin & jag ocksa rokt 7 cigaretter var, passivt alltsa. FAN - rent ut sagt - vad tyskarna roker! Helt insane. Har fortkortat livet avsevart pagrund av all rok jag andats in. Vi ar liksom omringade...

men nu ska jag lamna datorn for att dricka x antal San Fransisco med Bejjbii & spoa honom i lite kortspel ;)
Hoppas allt ar bra med er! Saknar manga av er, som sagt! ♥

Maste tillagga, spanjorerna vet inte vart Kevin & jag kommer ifran. Men vi fick hora innan idag "Aaah, you come from Almenia!", hahaha! ser vi sa utlandska ut?! Ingen kan tro att vi ar svenskar.. Vi ar liksom for bruna for det... haha
Allmänt | |
Upp