A HARD WORK WORK/CRETE

Jag ÄLSKAR mitt jobb :D
Ville bara säga det, hihi!

Btw, sista pengen från Arbetsförmedlingen/Försäkringskassan kommer på fredag.
Då blir jag ytterligare några tusenlappar rikare ! :D
Och HasslöPhille, Kevin & jag pratade om att åka utomlands till hösten, förmodligen till UNDERBARA ÄLSKADE Grekland - Kreta! :D
Och det hade varit så jäkla roligt, så funderar lätt på att göra det! :D Ta någon sista minuten, lite billigt & åka :) Har ju 8 semesterdagar jag kan ta ut om jag vill, & Phille ville åka efter hans födelsedag i början av Augusti & det är då vädret är som BÄST i Grekland! :D
Hihi, får aldrig nog av greece!
Hoppas alla kan! :)
Och man får ju passa på att resa mkt & se lite av världen, innan man får fast jobb & små skrikande bebisar ;) Som alla vuxna säger till mig, haha :) "Du är så ung & har hela livet framför dig. Stressa inte, res mycket & ta lite olika jobb & lev lite fattigt innan du fastnar på ett fast jobb för resten av livet, skaffar hund, barn & villa. Se till att leva ut & resa mycket innan dess". True true!

Allmänt | |
Upp