Valborg 09


Ja, imorgn Torsdag så är det ju Valborg :) Det kommer nog inte bli någon höjdare i år. alla är utspridda på typ 4 olika öar, i stan och utanför. Och som grädde på moset så är det eldförbud i år, valborg utan eld, jippie liksom..
Men vi (Kevin, jag, Pauline, Andre, Caroline, Polle, Thomas, Lotta och Zlatan) ska vara på Hasslö hos Kevin och det ser jag verkligen fram emot :) Men det blir tråkigt att inte kunna vara med sessan .. <3
Men vi ska iaf grilla, god mat, och elda iaf, höhöhö, grilla marschmellows, eller hur fan det stavas?, och så ska vi dricka och så :) och det ser jag INTE fram emot, själva drickandet.. Jag ser bara en massa kolhydrater, det blir fusk.. Jag får inte dricka det egentligen, fan! men det är ju Valborg och jag kommer inte fuska igen, ever! Får se om jag kommer dricka eller inte.. får jag inte tag på vin (som är bäst ur gi-synpunkt) så blir det nog inget lull för mig..
Vi får se :)





VALBORG 09
Allmänt | |
#1 - - Ida:

I alkoholen är det inte särskilt mycket kolhydrater, i en starköl te.x är det endast 3 till 4 g.

Skippa istället marshmallowsen om du är smart.. I det är det överdrivet mycket skit..





#2 - - Michaela:

jo, marshmallowswn hade jag inte tänkt äta :P ok, då blir det vin då..

Upp