LITE BESATT Å SÅ

God morgon! 
 
Som jag älskar måndagar. Jag är som mest utvilad då efter en hel helg som (förhoppningsvis) har innehållit aktiviteter som gett mig massa ny energi. Det har i alla fall denna helgen gjort så jag känner mig väldigt pepp och förväntansfull med dagen. Har en otroligt bra hårdag också så får vara tacksam för det, haha. Ser fram emot att riva av en arbetsdag följt av träning och det jag längtar efter mest just nu - ljudbok på Storytel. Är nu halvvägs in i Linnea Kulings bok Knutbyflickan och som ni vet (ni som hängt med ett tag) så har jag ju varit besatt av Knutby vilket har blossat upp igen tack vare boken. Tänkte att ett halvår med Storytel skulle bli lagom för min del men med tanke på hur mina första 2 veckor med tjänsten har sett ut så lär jag ju aldrig kunna vara utan det, hehe. 
 
 
Ha en bra dag allihopa. Snart är januari över och vi är ett stort kliv närmre våren, woop woop! 
 
 
Allmänt | |
Upp