EN UNDERBAR FREDAG

Idag valde jag att göra tvärtom, jag åt upp allt mitt fredagsgodis innan jag gick ut på min pw. Det kommer jag aldrig göra om igen oavsett hur sötsugen jag är. Herregud, de första 4 kilometrarna var katastrof för kroppen. Var så svag, illamående, energilös, begränsad och andfådd... Pga godis?!! Det säger en del om vad godiset gör med kroppen... Men men. Det var gott, haha. Trots att jag mådde som om jag höll på att bli magsjuk så klarade jag 8 km i bra takt och nu mår jag ju hur bra som helst! Jag träffade såklart på alla mina goa grannar också och fick både klappa och kela, älskade djur 💛
 
Ikväll är jag hemma själv igen och då vill jag bara göra en sak och det är att se en av Leonardo DiCaprios filmer. Tror det får bli The Aviator, den har jag inte sett på säkert 15 år. Ha en magisk fredag allihopa, puss och kram! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp