LIFE AFTER DEATH

Efter en effektiv dag tänkte jag åka hem och ta det lugnt. Väl hemma så fick jag ett städryck och storstädade därför huset, till podden Ursäkta, så klart. En riktigt trevlig stund som jag nu avslutar med tv-serien om mediumet Tyler Henry. Jag har inte hört talas om honom tidigare men har förstått att han är väldigt känd. Det är över 300 000 personer som står i kö för att få träffa honom. Så jag blev absolut nyfiken och såhär 3 avsnitt in är jag helt förtrollad. Han är den mest trovärdiga och äkta personen jag sett såhär långt som är mottaglig och som har andlig kontakt. Oavsett om ni tror på det eller är nyfikna på det så se den!! Serien finns på Netflix och ni kommer förstå varför jag tipsade er om den, när ni ser den. Tips tips tips!
 
 
Han inte bara läser människor och tar kontakt med deras avlidna anhöriga utan han hjälper även till i utredningar då han kan komma med ledtrådar osv för att hjälpa till att lösa mordfall. Hur spännande? Ni hör ju, in och kolla! 
 
Allmänt | |
Upp