TISDAG IGEN

God morgon!
 
Jag vet inte hur ni känner men sedan några dagar tillbaka så känner jag verkligen att det borde vara dags för vår, sol, blommor, djur och värme nu. Vintern har gjort sitt och nu behöver naturen väckas till liv igen. Jag går liksom också ner i någon mörk period i takt med att naturen gör det i november, sen vaknar jag igen när naturen gör det i mars-april någon gång. Och jag vill känna mig glad, pirrig, positiv och pepp igen! Är ni likadana? Känsliga för årstiderna? Vilken är den årstid då ni lever upp? 
 
 
Bilder från förra året då våren sprack upp, hur underbart? Jag kommer att uppskatta våren extra mycket i år för denna vintern har varit den värsta någonsin. Hoppas aldrig det blir såhär igen. Kom nu, älskade vår, sol, grönska, värme och sommar. Jag saknar dig så! 
 
Nu ska jag in till min praktik. Vi hörs! 
 
 
 

Allmänt | |
Upp