MOTVIND

Hej igen! 

Har äntligen slagit mig ner för en kopp te i soffan till serien Mindhunter. Var nyss iväg och handlade på Ica Senoren, dit jag tog cykeln idag. Sjukaste motvinden någonsin uppför Möcklöbron. Trampade och trampade men kom knappt en decimeter. Till och med på vägen ner när det normalt sätt går sviiiinfort så bromsade vinden mig så mycket att jag fick trampa nerför, haha. Men men, fick helt klart mer träning! 

(null)

Handlade det som saknades till kvällens middag. Tänkte göra en nudelsoppa för första gången i mitt liv, lagom till att Kevin kommer hem från jobbet, hoppas den blir lyckad. Helt ärligt tror jag inte att jag någonsin smakat nudelsoppa? Men det ser helt amazing ut! 

(null)

Först te och lite mys med katterna innan jag sätter igång med soppan. Älskar denna dagen även om det blåser mycket, men det är sådär perfekt varmt men ändå kyligt. Bästa tiden 💙 Försöker njuta och ta in det så mycket det bara går. 



Allmänt | |
Upp