HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN!

God morgon! 

Idag är sommaren tillbaka, så härligt! Min pw på 5,4 km var därför extra svettig i värmen och jag mötte flera andra pigga motionärer som verkade njuta av vädret lika mycket som jag. Efter pwn gjorde jag Chloe Tings hiit-pass som är bara 13 minuter men väldigt intensivt. Är helt slut nu. 

(null)

Hörni! Jag behöver er input om ni är bekanta med mitt problem. 
Är det någon här som sover SÄMRE av att träna? Jag har inte sovit en hel natt på 3 veckor och jag börjar bli riktigt påverkad av det nu. Inatt fick jag 3 timmars sömn, 3! Kroppen är helt stressad, pulsen går i 95 när jag försöker sova och det kryper i hela kroppen. Det spelar ingen som helst roll om jag tränar på morgon, förmiddagen, eftermiddagen eller kvällen - oavsett så kan jag inte sova. Är det någon som gått igenom samma sak, kanske går igenom just nu? Vad gör ni för att kunna sova? Vore så tacksam för hjälp! 


Allmänt | |
Upp