?

Haha jag vet inte hur han kan sova sig igenom mina träningspass hemma, lilla Francis. Han är livrädd för höga ljud men också för hastiga rörelser, det räcker att man tar sats för att ta sig upp från soffan så springer han för sitt liv. Men när jag hoppar, stånkar, dunsar och småskriker av trötthet, då sover han som en stock... haha. 

(null)

Filmbevis ligger på min story på Instagram men här är en screenshot från filmen. 

Det blev alltså ett HIIT-pass efter gymmet och jäklar vilken kontakt jag fick med bål och rumpa idag, aj aj aj. Magen krampade nästan... men det är gött! Jag bara ska komma i form! 

Och på tal om träning så slog det mig idag att jag verkligen skulle vilja ha en kettlebell. Är smått osäker på vikt men i alla fall en som väger mellan 12-20 kg. Detta för att maximera när jag tränar underkroppen. Så en sådan vore fantastiskt att få i 30-års present 💪🏼

(null)

Allmänt | |
Upp