MED ANSIKTET MOT SOLEN

Jäklar vad fort klockan har gått idag men jag har också fått väldigt mycket gjort!
Dock har jag glömt/inte hunnit äta middag så är ordentligt hungrig nu. Blir Farmen till middagen och gos med familjen. Imorgon blir det föreläsning inför tenta + middag med Kevins familj på kvällen. Ser fram emot det!
 
Och förresten, här ser ni tatuering nummer 2. En solros i färg. Och som jag älskar den. Var så orolig precis innan att den inte skulle kännas levande, men Jimmie på SickBoys briljerade. Är så glad att jag valde att gå till dem. De har ju verkligen visat prov på varför de har bäst rykte och betyg!
 
 
Solrosen symboliserar mig själv, skulle jag vilja säga. För precis som solrosen så lever jag upp på sommaren och den där känslan av att verkligen leva och må som bäst, dröjer sig kvar in på hösten, precis som för solrosen. Sen är den otroligt vacker, tidlös och full med fel och skavanker, precis som en annan. Och den är alltid klädd i färg, vilket ni vet vid detta laget vet, att jag också alltid är. Därför har jag nu en solros på min underarm. ♥
När den är läkt ska ni få se en bättre bild på nära håll. 
 
God natt!
 
 
Allmänt | |
Upp