FÖRSÖKER KOMMA I KAPP

God morgon (okej, förmiddag)!
 
Idag är jag redo för en hel dag med plugg. Har 3 lektioner att ta igen samt alla de uppgifter och hemläxor som getts i samband med dessa. Hade en fruktansvärd dag igår och fick bara lite gjort, så idag måste jag lägga i en sjätte växel. Sådär lätt när jag fortfarande har teknikstrul vilket håller på att göra mig galen. Men men, jag kämpar på!
 
 
Utöver plugg så ska jag även fixa till naglarna. Den gula färgen ska bort och ska istället ersättas av någon annan fräsch färg, får se vilken det blir. Har urinvägsinfektion så hinkar i mig orimilga mängder med vatten också. Hade väldigt gärna velat åka till gymmet men oklart om jag hinner det. Dock är det galet skönt och nyttigt med en paus från allt så kanske beger mig iväg i alla fall. 
 
Hoppas er torsdag blir bra!
Allmänt | |
Upp