MIN ÖNSKELISTA - UPPDATERAD!

Yas, nu närmar sig min födelsedag med stormsteg. I år lämnar jag mitt liv som 20 plussare bakom mig för att bli en rykande färsk 30-åring istället, vilken grej! Ska bli så kul att få fira detta när det är dags och inför detta har jag fått frågan om vad jag önskar mig ett flertal gånger. Därför sätter jag ihop en önskelista här på bloggen där jag vet att många av mina nära är inne och läser dagligen. 
So, here it comes!

(null)

 Som bilden ovanför demonstrerar så önskar jag mig en kettlebell. Vikt 8-16 kg, helst hade jag velat ha en 8 kg och en tyngre så att jag kan öka vikten i takt med att jag blir starkare. Och mitt mål just nu är att bli starkare 💪🏼
 
 
 
 
Det hade varit så kul och nyttigt för mig att ha en smartwatch/fitnessklockan/fitbit osv. En som mäter sömn, puls, träning osv. Skulle verkligen få användning för den så därför önskar jag mig en sådan. Tycker en grå eller vit är absolut finast men svart skulle också funka, i sista hand. 
 
 
Något jag velat köpa länge men som jag inte kostat på mig, är dessa skålar gjorda av kokosnötter. De är så fina, perfekta i storleken och varje skål är unik. Jag önskar mig 4 stycken och som ni kan se, så finns de att få tag i lite överallt och priset varierar en del. Hade gärna ätit alla mina soppar, frukostar, nice cream etc i dessa. 
 
 
 
Snart släpps Lana Del Reys poesi, tror det är i slutet av september. Den kommer alltså inte vara tillgänglig före min födelsedag men den går att förbeställa. Så den önskar jag mig oerhört mycket!
 
Next up är denna locktång som heter Cera Wand 9-19 mm som finns bl a hos Cocopanda. Den hade gjort sig perfekt till min lugg. 
 
Dessa smycken från Lily & Rose står också högt upp på önskelistan. De har så mycket fint och det kommer fler längre ner på listan. Älskar den blåa färgen, wow!
 
 
Något som verkligen står högt upp på listan är en övernattning på magisk Hoby Kulle Herrgård. Jag hade så gärna velat åka dit med mina närmsta vänner (girls only) och övernatta där tillsammans allihopa nu i höst. Det hade varit en fantastisk present 🖤
 
Dessa örhängen från Lily & Rose är också magiska. 
 
 
Att en goding från Hasslö har startat upp en vingård där han odlar egna viner är ju bara helt sjukt coolt., Jag önskar mig därför såklart Stora Horns viner. Finns på systembolaget eller som beställning via Systembolaget. Mer närproducerat än såhär blir det nog inte!
 
Något jag alltid uppskattar att få är målarmaterial. Så ett presentkort på Art of Veda vore såååå kul att få 😄
 
 
 
Är det någon kroppsdel på mig som skriker KOM & HJÄLP MIG så är det mina fötter i o h med alla promenader... Så ett presentkort på Inter Sport, Stadium eller Team Sportia vore drömmen. Då ska jag köpa mig ett par med massa inlägg osv så att jag kan få absolut bästa resultat när jag tränar! Är i stort behov av nya skor, så det vore väldigt najs att få ett bidrag till ☺️
 
Sist men inte minst från Lily and Rose är dessa blå... älskar 💙
 
 
 Ett annat tips är presentkort på The bodyshop. De är veganska och testar INTE på djur så av den anledningen handlar jag parfym, kroppsvård osv hos dem. Därför vore ett presentkort där toppen 😍
 
Det var vad jag kommit på såhär långt. Kanske adderar något lite längre fram 🎈🎈
 
 
 

Allmänt | |
Upp