SIFFRAN TJUGOFEM TILLHÖR NU DET FÖRFLUTNA

God morgon underbara fredag! Har knappt sovit en blund efter 02.00 och vet inte varför, antagligen är det den stora tentan idag som spökar... Är så nervös! Hatar det, är inte alls van vid att vara nervös på det här sättet, fy!
 
Dock har jag all anledning att vara glad för idag berättade vågen för mig att jag nu droppat -25 kg. TJUGOFEM sedan februari, jag är galet stolt över mig själv. Och även om jag inte försöker gå ner i vikt lika mycket längre så har jag uppenbarligen mer att tappa eftersom att kroppen fortfarande blir mindre. Skulle nog gissa att jag har cirka 5 kg kvar tills jag är på min målvikt, alltså den vikten som kroppen vill att jag ska hålla mig på. Spännande! 
 
 
Väldigt glad för detta som ni kanske förstår. Så sjukt imponerad ändå, när jag startade trodde jag aldrig att det skulle gå såhär bra. Aldrig... 
 
Önska mig lycka till på tentan idag!
 
Allmänt | |
#1 - - Amanda:

Så jäkla grym!! Du får gärna bli min pt ;) ❤️❤️

Svar: Aw, jag tror inte jag är någon vidare PT dock 😂🙈😘😘💙
Michaela Elmström

Upp