LITE FRISK LUFT

Efter en herrans massa plugg så trotsade jag både vädret och mitt oklara mående just nu och gick en timmes promenad. Trodde inte det skulle bli så otroligt mörkt så snabbt men jisses, det var mörkt redan vid 17.30, galet! Gick långsammare än vanligt idag eftersom att jag eventuellt har något virus i halsen, men helt ärligt så kan jag inte hålla mig ifrån mina promenader hur länge som helst bara för att jag riskerar att starta igång förkylningen. Har jag en förkylning på gång så bryter den ut oavsett. Det var hur som haver väldigt uppfriskande att gå. Det doftar helt fantastiskt ute just nu. En mix av doften från regn och blött gräs tillsammans med röken från alla skorstenar. Riktigt ljuvligt och höstligt 🍂🍁 
Hade P3 musikdokumentär i lurarna, denna gången med min favorit Billie Eilish. 
 
(null)
(null)
 
Väl hemma var jag både svettig och kall, så efter en kort dusch värmer jag mig nu vid kaminen resten av kvällen. Ska nog stoppa i mig en apelsin till också för immunförsvarets skull, haha. 
 
 
Allmänt | |
Upp