MINA FAVORITER

Så var det dags, årets och världens största musiktävling går av stapeln och det är enligt mig, det roligaste som händer på hela året. Min magkänsla säger att Sverige står som vinnare ikväll, om Holland blir diskvalificerade. För Sverige har bara ett enda hot (ev, även Schweiz) och det är Duncan Laurence som tävlar för Holland med sin helt magiska ballad. Jag älskar verkligen John och hans bidrag, vi håller högst klass av alla i ESC, och glädjen som hans nummer ger är ouppnåelig för de andra länderna. Men, Duncans låt i kombination med hans förtrollande röst är ett mästerverk, ett jäkla MÄSTERVERK! Och han kommer antagligen stå som vinnare när allt är över sent inatt. 
Och inte mig emot, han är min favorit tillsammans med John. Men jag kommer naturligtvis heja allt jag kan på Sverige! 




Utöver mina favoriter är jag väldigt förtjust i Schweiz och Cypern. 




Sen är även Italien, Estland och Ryssland väldigt bra! Äntligen ett riktigt vasst år för Europa i Eurovision! 

Kvällen och natten kommer bli superbbbbb!





Allmänt | |
Upp