TIDEN HAR STANNAT

God morgon!
Jisses så segt det är, helt otroligt att tiden kan gå från rask till så slö att den knappt passerar. Jag vill gå på semester nu, inte på fredag, haha. Kom knappt upp ur sängen, än mindre när Kevin låg kvar och sov, så fuskigt. Men snart är det dags, snart.
I år har vi inte mycket planerat på semestern, det blir förstås Hasslöfestival och massa utflykter. Med såhär fint väder kommer vi vilja spendera all tid utomhus. Kanske vi övernattar någonstans spontant som vi brukar eller så reser vi bort. Vi kommer sitta uppe om kvällarna, sent in på natten för att se på film och äta sena middagar tillsammans, spela spel och bara umgås. Som jag älskar sommaren! Måste dock se till att hålla koll på kalorierna även under semestern, särskilt nu när vikten står helt still och verkar ha fastnat. Då gäller det att kämpa på lite extra! Men det ska nog gå att lösa. Jag kan äta allt bara jag äter det i rätt mängd!
 
 
Även om det tar emot lite så ska jag bege mig till jobbet nu... Bara 3 dagar kvar, 3 dagar...
 
 
Allmänt | |
Upp