SOMMARENS TIDIGASTE MORGON

God morgon!
Nu längtar huvudet och hjärtat lite väl mycket efter midsommar för jag kunde inte sova efter klockan 04.20, hur trött jag än är i kroppen så ville inte huvudet. Så jag steg upp med ett sånt där pirr som man alltid hade i kroppen natten till sin födelsedag. Bara några minuter efter att jag börjat göra mig i ordning så kom Kevin hem från nattjobb, superglad och genomblöt. Han hade visst varit nere vid bryggan och tagit sig ett dopp, blev direkt så himla avis! Har inte doppat mig ännu i år, längtar så tills jag ska göra det...
 
Anyway, nu har jag packat träningsväskan och lockat håret, hoppade i min gula kjol och min somriga topp, så nu känner jag mig redo för jobb, träning, lövmarknad och sommar!
Ha en ljuvlig dag allihopa.
 
 
Vår termometer visar + 17 grader ute... Klockan är alltså 05.25... Jisses!
 
 
Allmänt | |
Upp