BÄSTA TRADITIONEN PÅ ÅRET ÄR HÄR

Ääääääntligen är det midsommar!! 
Jag lyckades tvinga mig själv att sova till 07.55, så det får jag känna mig nöjd med. Har sedan dess gjort massor, förberett så mycket jag kan av allt så att jag inte behöver stå med det när gästerna kommer. Kevin har jobbat natt så han behöver sova tills en timme före att gästerna kommer, så ju mer jag får gjort nu desto bättre. 

Och på tal om bättre så är fredagar min favoritdag i veckan, inte bara av de uppenbara anledningarna men också för att det alltid släpps ny musik på just fredagar. Och idag släppte bl a Zara Larsson, Nicki Minaj och Camila Cabello ny musik som låter riktigt riktigt bra, så de hamnade direkt i midsommar-listan. Är så taggad nu! 
Ha en underbar midsommar kära läsare, vänner och familj 💙☀️

(null)

Allmänt | |
Upp