NY ENERGI

 
God morgon!
 
Vi hade en så himla mysig kväll hos Amanda & Fredrik och deras familj igår ♥ Vi fick äta god mat, prata ikapp om allt som hänt sedan vi sågs sist och naturligtvis blev det en del prat om bröllopet. Får alltid så mycket energi när jag träffat dem ♥
 
Men så var det äntligen onsdag vilket innebär fullt fart mot helgen. Tycker fortfarande att det är riktigt kämpigt att stiga upp på morgnarna, så längtar verkligen tills jag får sova ut ordentligt. Idag var det extra svårt att stiga upp eftersom Kevin är ledig och låg kvar...
Och som grädden på moset har jag en dålig hårdag och hade egentligen velat mysa runt på jobbet i mjukiskläder, men det går inte för sig. Så hoppas att denna arbetsdagen kommer att gå snabbt så att jag kan hoppa i mjukiskläder när jag kommer hem. Ikväll ska Kevin och jag ses för första gången på länge, bara han och jag ♥
 
 
 
Slänger in en gammal bild på mig från den tiden då jag hade rött hår, har alltid älskat mitt röda hår och velat bli rödhårig så många gånger sedan dess. Men nu trivs jag så otroligt bra i min naturliga färg med lite ljus balayage i. Förutom just idag på min dåliga hårdag, hehe.
 
Ha en bra dag!
 
 
 
Allmänt | |
Upp