MINA VIKTIGASTE BÄR

Sedan förra året har jag haft besvär med utslag och sår i hårbotten, det gör både ont och kliar ibland och är självklart väldigt besvärande. Jag fick söka mig till min vårdcentral i höstas där doktorn sa att han var ganska säker på att det var hårbottenpsoriasis... Så jag har behandlat det sedan dess och till en början försvann nästan allt med en gång, men nu kommer det tillbaka trots behandling. Tro mig, jag har vänt upp och ner på google och försökt hitta egna lösningar på mitt problem, för jag vill verkligen bli kvitt det nu. Och jag har testat nästan alla metoder och inget fungerar. Men, jag hittade flera personer som haft exakt samma symtom som jag och som behandlat med naturliga produkter och som blivit helt besvärsfria efter några veckor. Så nu har jag köpt hem dessa tabletter och jag påbörjade "behandlingen" för snart en vecka sedan och nu hoppas jag innerligt att det kommer att fungera.
 
Anledningen till att jag inte avfärdat tabletterna är för att jag redan äter sådana fast gjorda på tranbär istället för på svartvinbär. Tranbären verkar i förebyggande syfte mot urinvägsinfektion. Innan jag började ta tabletterna hade jag urinvägsinfektion var eller varannan månad och led verkligen under de dygn då det pågick. Men sedan den dagen jag började ta 1 tablett om dagen har jag bara haft uvi 1 gång, det är ju helt otroligt! 1 gång på 15 månader! Så därför hoppas och tror jag att de nya tabletterna också kan komma att fungera, fast denna gången mot mina utslag.
 
 
Måtte det fungera!
 
 
Allmänt | |
Upp