NOELLE

Som jag älskar bröllopsbutiken Noelle. Så fina klänningar, vacker lokal och så mysig personal! Här hade jag kunnat stanna många timmar! 

Men det behövs inte längre, idag hittade jag the one så nu är klänningarna till den största dagen klara 💙 Känns fantastiskt! Och klänningen vi beställde idag har allt 💙 Wow! Kände mig så fin. Och bästa mamma, syster och svägerska var med och valde. Vi var alla överens vilket kändes extra bra så klart! Nu får det gärna bli augusti pronto! 
Trist är dock att jag inte kan visa er några bilder... vill hålla klänningen väldigt hemlig! 


(null)

Men en liten "tjuvkik" kan ni väl få... 

(null)

Valde jag med ärm eller utan? Eller kanske mittemellan? Valde jag en gul? Eller en vit? 

(null)

Eller valde jag en vågad färg? 

Ni får vänta och se! ❤️ 


Allmänt | |
Upp