EN NY CHANS ATT PÅVERKA FRAMTIDEN

Nu har flera skolor öppnat upp för ansökningar till höstens utbildningar och jag kommer definitivt söka flera stycken! Jag vill dock inte avslöja vilka utbildningar jag ska söka då jag tror att det för otur med sig, haha. Plus att jag gillar att vara hemlighetsfull... Så ni får veta längre fram. Kommer dock inte välja en utbildning liknande den jag hoppade på i höstas, jag har valt flera olika riktningar denna gången men är särskilt intresserad utav en, så den hoppas jag mest på!
 
Katterna kommer bli så himla glada om jag kommer in, för det innebär att det blir en massa tid för plugg och mys igen. Och helt ärligt så skulle jag inte heller ha något emot det, det är ju verkligen gött att vara student!
 
 
Alltså Francis, världens mammagris. Men jag ska inte sticka under stol med att jag är världens kelgris jag också... och mer än gärna har båda katterna i famnen samtidigt. Ju fler desto bättre ❤
Ska bara lyckas komma in på skolan också!
 
 
Allmänt | |
Upp