FIFTY SHADES OF RED

 
Vilken make up klarar jag mig inte utan?
 
Om jag bara skulle få välja att använda en enda produkt så hade det varit min skugga till ögonbrynen. För är det något som lyfter ett helt ansikte och ramar in ansiktet så är det ögonbrynen. Mina är så ljusa i färgen så jag behöver verkligen min skugga... Tro mig, det är inte grannt när jag vaknar på morgonen, hehe.
 
Men vilken make up uppskattar jag mest?
 
Det är faktiskt rött nagellack. Jag kan inte påstå att jag inte klarar mig utan för det gör jag definitivt. Men är det något som lyfter en hel outfit så är det just nagellack, särskilt rött. Det är min personliga åsikt. Och jag går sällan utan nagellack och är konstant på jakt efter flera nyanser. Så hur glad blev jag inte då när Kicks hade halva priset på sina nagellack förra veckan? Well, I went bananas på deras hemsida om man säger som så. Faktiskt så är Kicks egna märke det bästa i nagellacksväg som jag testat. Det sitter hårt och bäst av allt - det testas inte på djur!
 
 
Dessa kom i en låda till mig i helgen och hur fina är inte dessa nyanser? Rött är tidlöst, elegant, snyggt, tjusigt, fint osv osv. Jag kan fortsätta i oändlighet. Jag älskar röda naglar. Så feminint och feminint är det finaste jag vet!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp