#10yearschallenge

Nu cirkulerar det en hashtag på instagram som går ut på att man ska lägga upp en bild på sig själv från nu, ihop med en bild för 10 år sedan. Jag älskar sånt! Har sett så många och valde därför att lägga upp en jag också! 

(null)

Tänk så fort ändå de där tio åren gick, samtidigt som de inte gjorde det. För 10 år sedan skulle jag gå sista terminen på gymnasiet och helt ärligt var hela 2009 det värsta året i mitt liv. Så alla åren därefter fram tills nu har varit så mycket bättre. Jag älskar att få bli äldre, klokare, modigare och bättre! Man är ju handla så annorlunda mot hur man var då. Och jag känner mig så lugn och tillfreds med det. Många har panik över åldrandet men jag är tacksam för all den tid jag får, man vet aldrig när det är över. Och så mycket som jag har framför mig! Att leva är det bästa och mest häftiga som finns! 

(null)

Är tacksam att jag växte ifrån alla leopardkläder.... 


Allmänt | |
Upp