KARLSKRONA PORSLINSFABRIK

Hej på er! 

Jag har ju inte visar er mitt bästa köp på läääänge. Ni kanske har noterar att jag har kärat ner mig i snäckor... eller har jag nämnt det? Blir osäker. 
Hur som haver så är läget som så att jag har fått dille på skålar men även vaser som är äkta stora snäckor eller ser ut som det. Är högst petig med vilka jag gillar dock, finns verkligen ett hav av förskräckliga snäck-saker. 
Anyway, när jag var på Karlskrona porslinsfabrik i helgen så hittade jag äntligen en skål föreställande en snäcka i ett material som tål att man använder den. Kan inte nog säga hur vacker jag tycker att den är! Färgen är som en lugn ljus variant av mintgrön och hörni, jag kan inte sluta titta på den! 

(null)

(null)

(null)

Den är gjord på Karlskrona porslinsfabrik och den finns i blått, mintgrön och rosa. Skulle så hemskt gärna vilja ha en likadan fast storleken större (det finns). Än så länge hoppar den runt lite här hemma för det finns så många platser där den passar in så kan inte riktigt bestämma mig... 💚💚💚


Allmänt | |
Upp