DARLING YOU'RE PERFECT

Idag måste jag visa er den vackra förlovningsringen som jag fick i och med att Kevin friade (inte vigselringen som ni såg i lördags). Den är precis just vad jag ville ha, nämligen en väldigt enkel guldring med små diamanter med ett utseende som för tankarna till art deco, diskret art deco. Den får mig även att ana 1920-talet och ni vet ju hur mycket jag äääälskar smycken från den tiden... Lika mycket plus lite till älskar jag min nya ring. Den är verkligen helt perfekt. 
 
 
Så svår att fånga på bild, den är tusen gånger vackrare och elegantare i verkligheten... Men jag gjorde ett tappert försök ute i trädgården bland alla färgglada löv. 
Allmänt | |
#1 - - Elin :

Vilken vacker ring, förstår att du är nöjd ❤️

Svar: Tack ☺️ Ja väldigt nöjd! ❤️
Michaela Elmström

#2 - - Anonym :

Din man verkar vara en äkta romantiker. Ringen är så gullig och enkel, passar dig bra, grattis (:

Svar: Tack! :) Ja, det är han, jag är lyckligt lottad <3
Michaela Elmström

Upp