GOD MORGON VÄRLDEN

God morgon underbara dag! 
Vaknade vid 09 med Leo, Francis och Nikki som omringade mig i sängen, mysigt men trångt haha ❤️

Nu har jag precis ätit äggröra utan ägg för första gången, verkligen gott och både ser ut och smakar som äggröra. Det tillagas på samma sätt som vanlig äggröra men är gjord på tofu istället. Mycket nyttigare, massa protein och lika gott. Jag blev verkligen positivt överraskad! 
Sen självklart en skål nice cream till det, den bästa jag gjort hittills faktiskt. På banan och mango med 3 färska dadlar i och en snål tsk med ekologisk kakao.  Såååå gott! 

(null)

(null)

Idag ska jag promenera med Nikki, hämta paket, fixa med bröllopet och läsa lite ur en bok som ska vara läst till måndag. Och ikväll är vi bjudna på födelsedagsmiddag hos Pauline. Älskar fredagar! 


Allmänt | |
Upp