F R E D A G

God morgon! 

Denna natten har varit bitvis jobbig bitvis underhållande. Har haft svårt att sova och när jag väl lyckats somna så har jag drömt flera häftiga drömmar. Som vanligt med andra ord, Jag drömmer nämligen varje  natt och minns oftast det mesta när jag vaknar vilket är kul! 
Inatt var jag på sjukhuset, jobbade visst kväll av någon märklig anledning. Vi hade tvn på i fikarummet (finns inte ens en tv på mitt förra jobb) och då visades en livesändning från London där Donald Trump stod och höll tala inför en folkmassa. Efter att ha pratat i knappt 2 minuter kliver en äldre dam fram ur folkmassan och skjuter honom. Hon lyckades träffa honom så att han avled direkt. Och publiken applåderade.

Sen helt plötligt var jag på inspelningen av en ny Iron man film och jag skulle spela mot min favorit Robert Downey Jr. Det var magisk kan jag säga! Och mitt i allt så ska vi filma en scen där vi äter middag på en riktigt lyxig opera/restaurang med öppet tak och vem kliver upp och sjunger Anthem? Jo Tommy Körberg. Så både han och jag skulle få vara med i filmen. Så coolt! 

Drömmar är verkligen underhållande, särskilt när de är så verkliga som mina oftast är. Minns fortfarande hur Robert Downey Jr luktade och hur Donald Trump såg ut när han blev träffad av skottet. Det var en modig liten tunn kvinna på sisådär 70 år som sköt honom. Och helt ärligt kände jag en stor lättnad när det hände. 

Vad drömde ni inatt? Haha. 

Allmänt | |
Upp