ART DECO

Det är många som är nyfikna på klänningen och som ni säkert alla förstår så vill jag inte visa den. Den ska förbli hemlig tills bröllopet nästa år, för så vill jag ha det, hihi. Dock så vill jag mer än gärna visa er klänningar från den designer som jag valt, nämligen Harvey Berkman som är grundare till klädmärket Adrianna Papell. Hon gör magiska klänningar, art deco när den är som bäst! Och som ni kanske då förstår, så är temat art deco på bröllopet med flera personliga inslag och en twist för att det inte ska likna alla andra hundratusentals art deco bröllop. Vårt ska kännas som just vårt
Hade jag varit rik hade jag köpt brudtärnornarnas klänningar från henne också då de har allt jag önskar egentligen, men nu råkar jag veta att brudtärnorna redan har hittat andra magiska klänningar som kommer att förgylla vår stora dag. Och jag ÄLSKAR klänningarna!
 
Här kommer då några favoriter. Finns min klänning med där? Ja kanske. Kanske inte. Det får ni vänta och se. 
 
 
Nu gäller det bara att hitta de perfekta örhängena, hårklämman och skorna också. Älskar verkligen detta!
 
 

Allmänt | |
Upp