MIN MÅNDAG

Idag har varit en blandad dag. 
Det positiva är att jag haft tid och lust till att måla och blev så gott som klar med en beställning som ska levereras på fredag. Skönt! ☺️
Dagens negativa är att jag var hos doktorn och fick mina besvär undersökta och doktorn var 90 % säker på att jag har Psoriasis. Inte så roligt, men för att vara helt säkra ska jag åter dit och ta prover under nästa period med ledvärk. Har "bara" problem med utslag just nu. Det går inte att fånga när jag är besvärsfri i lederna, så därför ska jag invänta slutligt besked. Förhoppningsvis har jag inte psoriasis artrit, det vore inte kul, men det skulle å andra sidan förklara varför jag har så ont i händerna i långa perioder och har haft senaste 7 åren.. Men men, har jag tur så drabbas jag sällan av skov i fortsättningen om så vore fallet. Jag tar inte ut något i förskott, det blir säkert bra ☺️

(null)


Kevin och jag lagade god mat tillsammans och skulle precis titta på Vår tid är nu men då dog all elektricitet här ute "på landet", inte bara för oss utan hos flera hushåll. Så vi tände ljus i hela huset och spelade sedan SkipBo tillsammans istället. Såhär 2 timmar senare har vi fortfarande inte el så det är väldigt mörkt, men det är faktiskt riktigt mysigt ändå 💙

Nu ska jag sova. God natt! 


Allmänt | |
Upp