PISSGULT VAR GREJEN 2011

Hehe, häromdagen ploppade det upp en gammal bild på mig från 2011 som var året då jag senast var blond, och jag blev helt förfärad men också road och tänkte att jag måste dela med mig av detta till er. Hur såg jag ut egentligen i håret? Haha, varför sa ingen att jag var pissgul och varför såg jag det inte själv? Mycket märkligt. Min naturliga färg är mörkblond och på somrarna blev jag riktigt blond tills jag en dag bestämde mig för att börja färga det och hålla på och så har det varit sedan dess. Har egentligen alltid haft gult hår när jag varit blond efter det eftersom det då var en hemmagjord övergång till blond vilket 90 % av gångerna blir just gult. Men att det var sååå gult som på bilderna, det har jag nog lyckats förtränga. Tänk att det först kom att bli syrran som kunde göra en övergång på mig utan att det blev ful. Hon är verkligen skicklig och bäst när det kommer till färg. Trots att jag hade värsta tänkbara håret att börja med (så himla mörkrött sedan många år tillbaka) så lyckades hon göra mig rågblond direkt. BRAVO!
 
Ja, ni ser ju. Detta var alltså från 2011 då jag fick för mig att bli blondin under 4 månader innan jag gick tillbaka till rött hår igen. Det är verkligen gult/orange.
Allmänt | |
Upp