VÅR ÄLSKADE

Idag gick hjärtat sönder ytterligare. En av de bästa individer som jag någonsin mött och fått äran att lära känna, har gått bort. En familjemedlem som har funnits i vad som känns som hela mitt liv, som jag skyndade mig hem från skolan för att få träffa när jag växte upp, som gjorde mig sällskap på alla långa rundor på ön och som alltid var först ner i vattnet när vi badade vid den lilla bryggan. Det var hon som var rädd för katter och som älskade att öppna paket, helt på egen hand, så sent som för 3 veckor sedan då hon fyllde 14 år. Denna fantastiska individ, så stor och omtänksam, så snäll och rolig, som jag har älskat så mycket och fortfarande gör. Wilma, vår finaste familjemedlem och den bästa hunden som jag någonsin mött fick somna in idag ❤️ Trots att hon levde längre än de flesta rottweilers gör, så ville man ändå att hon skulle få finnas kvar längre. Ingenting blir detsamma igen. Jag är så ledsen.
 
Jag kommer sakna dig så himla himla mycket fina älskade älskade Wilma. Du var världens bästa. Jag älskar dig. ❤❤
 
 
(null)
 
Jag vet någon som kommer att bli så glad att få träffa dig igen, där du är nu ❤ Hälsa honom från oss. 
 
 
 
 

 
 
Allmänt | |
#1 - - Nathalie:

♥️♥️♥️

#2 - - Amanda:

❤️❤️❤️

#3 - - Isabelle :

💗💗💗

#4 - - Isabelle :

💗💗💗

Upp