A BOX OF

Fick ännu en leverans idag, mina grejer från Kicks och Lindex. Kan inte fortsätta min hårrutin längre utan torrschampo så har alltid ett lager hemma. Min favorit är Baptiste som faktiskt dämpar lite av det gula i blont hår och som gör sitt jobb som torrschampo och BÄST av allt, den är helt vegansk, testas alltså INTE på djur och innehåller inga som helst ingredienser från djur (vilket en hel del hygien och sminkprodukter faktiskt gör). Dessutom är den billig! Finns väldigt många olika sorter beroende på vilken hårfärg man har osv. Rekommenderar den starkt! 


Är också vansinnigt förtjust i allt som Isadora säljer, mer eller mindre, och deras mascara Big Bold extreme är otroligt bra! Och för att addera lite mer färg i vardagen så köpte jag ett riktigt rött läppstift från NYX i färgen Morocco. NYX testar inte heller på djur och just deras läppstift och lip cream är mina favoriter bland alla märken!

Allmänt | |
#1 - - Ida:

Du är alltid så fin i håret! Kan du inte visa några enkla frisyrer? Några olika varianter på flätor kanske? :) tack för en mysig blogg! :)

Upp