MASQUERADE

Idag kom äntligen min dress till maskeraden vi ska ha med jobbet. I december är det julfest med temat "Oscargala" där man får välja mellan att klä sig i galakläder, i valfria kläder eller så klär man ut sig till en karaktär från någon av de utvalda filmerna/till en karaktär från den tiden då filmen utspelar sig. Det är alla filmer som nominerats till Oscars för bästa film från 1990-2015, så det är många filmer att välja mellan. Allt från När lammen tystnar till Gladiator, Titanic, Moulin rouge, Black swan & Sagan om ringen, mm. Jag har redan valt min & nu när jag kunde sätta ihop allt så blev jag väldigt nöjd! Jag anstränger mig inte så mycket som jag egentligen vill för samma vecka som julfesten är ska jag på en annan maskerad som jag tycker känns roligare att satsa allt på! ☺️ då kommer jag verkligen att gå all in.

Allmänt | |
Upp