GOD NATT NOVEMBER

Go kväll!
Har städat, duschat & pysslat med julklappar hela eftermiddag & fram tills nu. Känns bra, inte många klappar kvar & än så länge har jag lyckats köpa klappar som jag vet kommer uppskattas! Då är det som roligast ☺️ avskyr hela grejen med att köpa en massa "bara för att" likväl som att överösa med paket. Det måste finnas vettiga gränser annars handlar hela julen om att köpa julklappar & då missar man hela poängen. MEN, nu ska vi inte snöa in på det utan jag ville bara säga hej innan jag försvinner in i kvällens julfilm som jag & Bejjbii & katterna ska se ihop. Ni får en recension imorgon, så klart!
Sov så gott 😴

Han vill ligga så nära som möjligt & gärna så högt upp han kan så att han kan vila huvudet mot min axel ❤️ älskade Francis! Ännu är han inte frisk min stackars lilla vän, så denna julen önskar jag mig inget annat i julklapp än att han får bli helt frisk med allt vad det innebär. Vill att smärtan & besvären ska försvinner, NU!

Allmänt | |
Upp