GOD NATT SISTA MAJ 2016

Det är ganska sjukt att det är 22 grader ute när klockan är nästan 22.00. Det är också sjukt att det är ljust såhär dags när jag ligger i sängen för att sova.

Hade en lugn & fin kväll all by my self. Kuperade potatisen i trädgården, vattnade alla rabatter & fixade till grusgången upp till huset. Avslutade med soffhäng, godis & så en dusch på det. Lockade till håret & flätade det så jag slipper göra det imorgonbitti (i natt). Nu ska jag avsluta denna dagen med att skriva ett litet brev. 

Vill bara visa min tacksamhet här med hjälp av några ord om hur jag känner just nu. För jag kan inte nog skriva, säga eller uttrycka mig hur mycket jag älskar naturen, luften, jorden, dofterna, värmen, grönskan & fågelkvittret just nu. Sverige är ett otroligt vackert land & jag har aldrig känt mig såhär fri & nära naturen & allt det som är riktigt & äkta här i livet, så jag njuter & försöker ta vara på varje sekund. När jag tänker på att det kommer att vara första juni när jag vaknar om några timmar så pirrar det otroligt mycket i kroppen. Det betyder att det som redan är så fantastiskt nu, kommer att fortsätta i flera månader till & jag kommer om bara några veckor att vara helt fri från jobb & plikter i 4 veckor & därmed kunna njuta av min nya frihet till 100 % tillsammans med den bästa & vackraste människan på jorden. Det är värt allt ❤️ 
God natt. 


Och maj, tack för allt! Du har varit helt fantastisk & jag längtar redan tills vi ses igen nästa år. Du är helt klart min favorit ❤️

Allmänt | |
Upp