SISTA KVÄLLEN I MARS 2016



Go kväll! 
Hur är er kväll? Min är bra! Haft en liten incident som involverar svartvit liten hund, ganska löst bajs, schampoo & handskar. Behöver inte gå in på detaljer men det var inte de bästa 10 minuterna i varken mitt eller Nikkis liv men nu är vi vänner igen & rena & fina. 
Har knaprat pistagenötter & gjort upp en ordentlig plan över ekonomin tillsammans med Kevin & gått igenom alla lån, sparkonton mm. Skönt, avskyr att känna att jag inte har full koll. Så nu känns det bättre för oss båda. 

Ni kanske funderar över bilden ovanför? Haha. Jag nämnde tidigare i veckan att jag verkligen skulle vilja öva mer på att fläta hår så en docka hade varit bra att ha & dagen efter fick jag en av syrran! Tusen tack Nathalie! Så nu ska jag titta på youtube klipp & öva öva öva :) 
Allmänt | |
Upp