LUNCH!

Idag är Kevin & jag i ett enormt shoppingcenter som aldrig tar slut typ... Vi har satt oss för att äta lunch nu & idag ska vi båda prova på amerikanska quiesadillas eller hur fasen det stavas? 

När man beställer mat här som vi precis gjorde så ingår en förätt oftast i form av en Caesar sallad. Grejen är att salladen i sig är så stor att man hinner ju äta sig mätt på den? Nu blev vi erbjudna antingen sallad eller chili till förätt så vi tog en av varje! 


Trots att jag inte vill ha strips till maten så fick jag det ändå! Men jag tänker inte ta ett enda... 


Det var jätte gott! :) men jag lämnade stripsen som jag sa! Dom behövdes inte, efter halva salladen + quiesadillan så blev jag mätt! 


Blä för pommes! 


Dom är så roliga i USA när det kommer till drickat. Dom fyller på hela tiden trots att man inte ber om det. Det gäller läsk & vatten alltså! Se på bilden, jag hade inte ens hunnit halvvägs innan dom kom in med en helt ny & satte framför mig! Så skulle dom ju aldrig göra i Sverige, där bjuds det inte på något! Till & med vatten tar dom betalt för... 
Allmänt | |
Upp