BALKONGER

Är det något jag älskar så är det gamla hus & balkonger. När jag är i en annan stad exempelvis London, Madrid, mfl så tittar jag alltid efter balkonger & vackra byggnader & så tar jag typ 40 kort... Palma var inget undantag, Palma råkade nämligen ha mängder med vackra balkonger så jag klickade mest hela tiden när vi promenerade där. Det är som att gå i en film. Underbart! 
Efter shoppingen blev det en sen middag på en italiensk restaurang, supergott & båda blev mätta & nöjda. Lite konstigt att äta kl 21.30, det är man inte van vid.. Men det är verkligen mysigt att äta vid havet när solen går ner vid den tiden :) 
Nu ska jag sova, är dödens trött. Kevin ska kolla klart matchen, Tyskland mot Algeriet. Heja Algeriet tusen gånger om, ut med tyskarna nu snällaaaaa! 
Men eftersom jag hejar på Algeriet så kommer dom åka ut, den oturen har ju förföljt mig under hela VM! 
God natt. 
Allmänt | |
Upp