WORD

Vart tog denna dagen vägen? POFF sa det så var den över.. Skönt, hihi.
Nu ska vi strax köra läkarbilen hem, här vet jag en som kommer somna.. perfekt!
 
Älsklingen jobbar kväll idag också, det vill säga, han åker till jobbet strax innan jag kommer hem & så kommer han hem när jag har somnat. Så himla typiskt. Missar varandra precis. Ser bara honom på morgonen när jag stiger upp, då ligger han så fint kvar i sängen & sooooooover - som alla andra människor också borde göra kl 06.00. Det är inte okej att behöva stiga upp så tidigt!
En dag har vi varit ifrån varandra nu, jag & Kevin & jag saknar honom hysteriskt. Det är så härligt :) att ha den där förälskade känslan i kroppen fortfarande. Ibland är jag rädd att den ska försvinna.. som på film. Som i verkligheten. 50 % av alla som gifter sig skiljer sig. Tragiskt. Fast å andra sidan, man ska leva lyckligt hela livet & då spelar inte antalet förälskelser någon roll, bara man inte slösar livet på en person som man inte är lycklig med. För det är livet alldeles för kort för. Och att vara kär är det bästa som finns! :)
 
Men nu sticker jag hemåt till fina Karlskrona. Tjo!
 
 
 
Allmänt | |
Upp